Koronavírus helyzet és a TavIR működése

A Koronavírus jelentette vészhelyzeti feladatok a TavIR oldal működésében is megjelentek. Ez két területet érint:

 

TavIR Webshop

A koronavírus hatásai a TavIR WebShopban megjelentek. Jellemzően a készletek lassabb feltöltése, pótlása a külföldi beszállítási nehézségek miatt. A Shopban a készletinformációs adatok minden esetben a valódi, kézzelfogható, azonnali készletet jelentik!

A kiszállításban lehetnek késlekedések - jelenleg még a feladás és átvétel is zavartalanul működik. A csomagküldés esetén az alábbi változások kerültek bevezetésre:

  • Posta: Postai feladás legalább kétnaponta történik. A csomagok átvételére a házhozszállítás helyett inkább Postapont illetve Posta Csomagponti kézbesítés javasolt. Az átfutási idő 1..3 munkanap.
  • PickPackPont: A csomagfeladás után az átfutási idő 3-5 munkanap. Az átvételi pontok közül sok korábban már bezárt illetve sok csak délután 15 óráig tart nyitva! (A PickPackPont ezek fényében nem javasolt szállítási mód!)
  • Személyes átadás: A XVIII. kerületi irodában az ügyfélfogadás csak a csomagátadásra korlátozódik. Jellemzően napközbeni időszak (heti 1..3 alkalom) lehetséges illetve az esti időszakban fél óra időablakban (minden nap) - előzetes egyeztetés után.

A kontaktóra és a konzultációs műszaki tanácsadás üzemel - a preferált kapcsolattartás: Skype vagy Viber. Előzetesen a kontaktórához a WebShopban történő rendelés szükséges!

Kérdés, probléma esetén a kapcsolattartás változatlan formában, email alapon lehetséges: a WebShop kapcsolat oldalon keresztül.

TavIR honlap

A TavIR honlap üzemel és a bezártság ellenére (vagy ennek folyományaképp) számos változás, újdonság került eltervezésre.

  • A tanfolyami leckék bővítése és a tanfolyam újabb kiegészítései kerültek tervezésre,
  • Robotikai cikkek megjelenése az oldalon,
  • az elmúlt időszak sűrűn feltett kérdéseiből cikkek készülnek,
  • jónéhány újdonság illetfve ismeretterjesztő cikk megjelenése.

 

Videós anyagokkal már az internet tele van - itt inkább a leírások, a műszaki információk kerülnek átadásra. A mérnöki "Miért? Hogyan? Van más mód?" kérései mentén kerülnek az egyes problémák megoldásra.

Ha bármilyen kérdésed, kérésed vagy javaslatod van, akkor a Kapcsolat oldalon írhatsz. Vagy a Kontaktadatokon keresztül is elérsz.

TavIR-Facebook